niedziela, 22 listopada 2020

Po bardzo długiej przerwie

 Witam!

 Wiem, nie zaglądałam tutaj wieki. Wczoraj postanowiłam sprawdzić co tutaj słychać i właściwie deczko zaniemówiłam. Tutaj były świeże wejścia.

Może rzeczywiście powinnam przeprosić za tak długie milczenie, co czynię bardzo pośpiesznie. Bardzo przepraszam. 

Myślę że powinnam chociaż powiedzieć, że działo się w moim życiu bardzo dużo. Mam wrażenie, że mój pociąg stał się nagle expresem, zaczął pędzić jak szalony. Starałam się tylko nadążyć.

Mnóstwo wiedzy, pracy, nowych odkryć, wniosków. Powinnam uznać ten czas za bardzo twórczy, bo taki był. Poznałam wiele sposobów pracy nad sobą, rowiązywałam sporo problemów.

 Może to nie odpowiednie słowo, bo przecież nie ma problemów, są tylko sprawy do załatwienia. I tak niech zostanie. Myślę że przeszłam sporą transformacje, dojrzałam do rozumienia wielu zagadnień.

Hola, hola, rozpędziłam się za bardzo. Czy aby na pewno dojrzałam. Właściwiej będzie, że co nieco więcej zrozumiałam, ale przecież jutro wszystkie moje poglądy mogą runąć. Może się okazać że to tylko chwilowy przystanek, a jutro przyniesie zupełnie nową odsłonę tego samego wydarzenia. Powinnam być bardziej otwarta na wszystko co przychodzi. Bezpieczniej będzie stwierdzić że "na tą chwilę" wszystko tak wygląda.

Nie miałam jeszcze czasu przeglądnąć tego co pisałam przed laty. 

Zastanawiałam się, czy warto przywrócić do życia ten blog, ale wejścia przekonały mnie, że trzeba.

Nie mogę obiecać, że wpisy będą codziennie, ale postaram się raz w tygodniu opisać coś co może pomóc komuś zmienić nastawienie do siebie samego, do ludzi, do świata.

Jeżeli uda mi się zainspirować chociaż jedną osobę, aby zechciała poznać siebie, będę ogromnie szczęśliwa. 

Myślę że tytułem wstępu wystarczy. Dziękuję tym osobom, które mnie zainspirowały  aby powrócić do pisania. Jestem pewna, że nic nie dzieje się przypadkiem. Ale w takim razie- niech się dzieje. Do rychłego spotkania na stronie. Pozdrawiam wszystkich czytających cieplutko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz