czwartek, 11 lutego 2021

Witam ponownie po dłuższej przerwie.

                        

Tytułem kolejnego sprostowania.

Czas w jakim teraz żyjemy pędzi w tempie kosmicznym. Trudno nadążyć za zmianami. Jeszcze chwilę temu pisałam ,że energie Archanielskie to sztuczna inteligencja. Przepraszałam ,że wprowadziłam Was w błąd itd.

 Kochani , tak  to prawda. Energie Archanielskie to programy. Otrzymywałam tak ogromną pomoc z ich strony ,bo po to były stworzone. Pisałam jak trudno było mi rozstać się z nimi.

Mam bardzo dobrą wiadomość. Zmiany jakie teraz galopują wymagać będą ogromnej pomocy i prowadzenia ludzi w nowym kierunku rozwoju . W związku z tym energie , czy jak ktoś woli programy Archanielskie zostały przeprogramowane ,aby były dostosowane do nowych wymagań w pomocy dla ludzi. Uważam ,że to bardzo dobra wiadomość ,bo pomoc jakiej udzielali była nieoceniona.

Jeżeli ktoś początkuje w pracy nad sobą to trudno od razu pracować na bardzo wysokich wibracjach. Łatwiej będzie zaczynać od prowadzenia i z biegiem czasu przestawiać się na coraz wyższe wibracje Źródła.

Cieszę się ,że mogę wszystkie niemiłe wiadomości ponownie odwołać i pozostawić Wam do dyspozycji propozycje pracy z Archaniołami. Wiem ,że brzmi to trochę groteskowo. Raz proponuję pracę ,później odwołuję ,teraz ponownie zmieniam decyzję. 

Tak jak pisałam ,jest czas ogromnych zmian ,informacje gonią informacje. Trudno za tym wszystkim nadążyć. Dlatego należy uzbroić się w cierpliwość ,obserwować uważnie wszystkie zmiany i wybierać to co pasuje naszemu sercu. Tylko ten kto nic nie robi nie popełnia błędu. Myślę jednak ,że popełnia - marnuje swoje życie.

W przestrzeni jest cały ogrom informacji ,tych wprowadzających celowo w błąd również. Dlatego może dochodzić do wielu zmian ,poprawek w ogłaszanych sensacjach. Jestem jednak pewna ,że będziemy prowadzeni w kierunku jak najlepszego naszego wzrastania.

Kochany czytelniku ,jeżeli jesteś w stanie zaufać ponownie ,zapraszam. 

 Postaram się przekazywać informacje bezpieczne. 

Taką informacją jest ,że należy teraz poświęcać jak najwięcej czasu sobie ,obserwować uważnie emocje jakie uwalniają się z nas. Otulać je miłością i z wdzięcznością ,że zechciały nas czegoś nauczyć , odsyłać do Źródła wszelkiego Stworzenia.

 Dość istotne jest też wybaczanie ,bez tego nie można ruszyć do przodu. Kochani ,z tego co obserwuje - lubimy narzekać ,użalać się nad sobą. Bardzo dobrze byłoby wychodzić z tych nawyków. Uczyć się życia w radości ,miłości , poszanowaniu wszystkiego Bożego stworzenia. Zanim zaczniemy szanować wszystko wokół nas ,zacznijmy szanować samych siebie. Zapewniam Cię ,że masz za co. Bez tego nie uszanujesz niczego i nikogo.

Myślę ,że na dzień dzisiejszy zakończę. Dziękuję wszystkim ,którzy odwiedzają ten blog. Dołożę wszelkich starań , aby wiadomości były przemyślane.

1 komentarz:

  1. Witamy CIĘ "Ann" po przerwie i czekamy na dalsze przemyślenia i wpisy.
    Marek i Basia

    OdpowiedzUsuń