poniedziałek, 1 marca 2021

Parę wskazówek , jak oczyścić linie rodowe z trudnych programów .

 Na początku  pragnę wyjaśnić , że oczyścić linie  rodowe, wcale nie znaczy, że wszystko co niesympatyczne zostanie usunięte. Pewne programy są nam dane do przepracowania i z tych nie będziemy uwolnieni, bo zakłóci to nasz program rozwoju. 

Tylko to , co już jest większości przepracowane może być przetransformowane. Proponuję  nie zniechęcać się i poświęcić trochę czasu dla swojej linii rodowej , zawsze to będzie dużo łatwiej Tobie i Twoim najbliższym. Jeżeli będziesz miał z tym trudności, to może lepiej zwrócić się do kogoś , kto potrafi poprowadzić Cię i pomóc w tym oczyszczeniu. 

Nie jest to sprawa  łatwa, wymaga odrobinę pracy i silnego postanowienia, że popracuję  nad swoim życiem i już. 

        Zaproponuję Ci przemyśleć , jakie programy "królują" w waszej rodzinie, jakie są najbardziej uciążliwe. Podpowiem parę programów jakie najczęściej towarzyszą  w większości  linii rodowych.

     Są to programy :

       - uzależnień od alkoholu, narkotyków, hazardu, gier komputerowych.........

      - niskiego poczucia własnej wartości,

     - zadłużenia, kredyty (życie na czyjś koszt),

    -oceniania, krytykowania, szydzenia z ludzi, program prześmiewcy, 

    - złe traktowanie partnera, rodziny, ludzi,

     - rola ofiary, 

     - życie w zakłamaniu, fałszu,

    - utrata dzieci, zdrady,

   - rozwody, rozpady związków

   - ucieczka w choroby, uzależnienie od chorób (chęć zwrócenia na siebie uwagi, brak uwagi ze strony najbliższych)

   - program strachu o wszystko, 

   - zamknięcie się na życie, ludzi, wyobcowanie, (brak odwagi na stawienie czoła przeciwnościom),

   -program życia w ubóstwie,

   - program nieudacznika życiowego,

   -nadużywania władzy,

   - zamartwiania się, 

   - lenistwa, lekceważenia obowiązków,

   - nie zasługuję na nic co wartościowe,

   - pieniądze szczęścia nie dają, pieniądze są brudne,

   - trzeba ciężko pracować, żeby się utrzymać,

Takich przykładów może być bardzo dużo, sami pomyślcie , co jeszcze występuje w waszych rodzinach. Sami będziecie wiedzieli co na pierwszym miejscu umieścić.

Ułożyłam taki tekst do moich przodków :

                                                             LIST

Do 1-go Przodka z linii Ojca, który rozpoczął program np. bicia i znęcania się psychicznego nad dziećmi, partnerem życiowym.

Pragnę cię poinformować, że mogę zrozumieć Twoje postępowanie. Wiem też jak było Ci ciężko, bo sama byłam w takiej sytuacji. Nie obwiniam Cię. Dziękuję za pokazanie mi tego programu, ale od tej pory przestaje on dla mnie istnieć w mojej linii rodowej i jest wykasowany z pamięci komórkowej. Rozpuszczam go , a wszystkie miejsca po nim wypełniam najczystszą miłością i światłem. Zastępuje go radością życia, kreatywnością , przedsiębiorczością i spokojem wewnętrznym. Wybaczam i zapominam. Tobie również przekazuję Miłość . Bądź szczęśliwy.

                                                                    swój podpis

 Taki sam list pisałam do linii rodowej matki.  Po napisaniu kilku listów, z kilkoma programami przygotowałam  odpowiedni talerz, świeczkę  i z bijącym , radosnym sercem spalałam te listy. W sercu miałam przekonanie, że moje linie rodowe zostały uzdrowione, wolne od ciężkich programów utrudniających życie.

Może okazać się , że masz problem z napisaniem , że sama miałaś taki problem. Pomyślałam , że tak naprawdę nie wiemy jakie "grzeszki" wymyślaliśmy kiedyś tam. Jeżeli jednak masz z tym problem , możesz sama ułożyć swój list , taki , jaki będzie zgodny z Twoim sercem.

                     Myślę , że na dzień dzisiejszy wystarczy , to i tak ogromny zakres pracy jaki należy wykonać. Życzę cierpliwości oraz ogromnej ulgi w waszym życiu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz