poniedziałek, 21 października 2013

Medytacja z Uranem

Następna medytacja była z piękną Wenus, ale zrobię wyjątek.Na specjalne życzenie przedstawię teraz tą medytację .
Medytacja z Uranem była dla mnie bardzo zaskakująca. Widziałam władcę Urana za zasłoną. Zrozumiałam, że jego przepotężna energia może mnie zniszczyć, dlatego ta zasłona.
Mężczyzna młody, piękny,wspaniale zbudowany z symbolem błyskawicy w dłoni.Przed jego potęgą należy chylić czoło.Zobaczyłam w jego głowie - "błyskawice pomysłów" i usłyszałam przesłanie :



To co chcesz osiągnąć należy zakotwiczyć tzn. uwierzyć, że możesz.Strzał i  grot osadzony twardo w wyznaczonym celu a  teraz już możesz iść prosto i szybko do celu.


Uran wskazał, że każdy jego ruch, obrót  i wzrok umieszczony w jakimś punkcie daje mu nieograniczone możliwości.We wszystkim widzi inspiracje i pomysły. On na wszystko patrzy jak na potencjalne możliwości. Spośród tylu możliwości wybiera najbardziej interesujące, godne uwagi, ale nie lekceważy pozostałych. Jest pełen szacunku do wszystkiego i jakby mówił - Teraz zajmę się tobą, a później......

Energia mówiąca o działaniach oryginalnych, szybkich, nowoczesnych.Z tą energią nie możesz mieć w niczym problemów. Myślę, że każdy oryginalny pomysł jesteś w stanie zrealizować.
Zakotwiczyć i realizować. To takie proste.
Powodzenia.

4 komentarze: